05 May, 2009

"O. M. G."


Good morning all,

Seriously, you gotta see this article.  This guy is brilliant.  and still in college.


13 comments:

laurelstreet said...

Unbelievable! Go kiddo!

GrannySmithGreen said...

SOOO funny you mention this. I saw it last night and thought of you. I'm sure this was YOU while in a dorm room! LOVE it!

GrannySmithGreen said...

Oh, yes. Did you see the Bunny Williams book sitting out?

tartanscot said...

GSG,

Yes, I did . . . lol. I just have such admiration for people who clearly LOVE the spaces where they live.

and LOVE the 're-purposed' ascots used as curtain tie-backs. lol.

Easy and Elegant Life said...

Which gives us all hope for the future.

Pamela Terry and Edward said...

Lord, I do love natural ability.

ArchitectDesign said...

H.C. and I were talking about him this morning - he's going to be HUGE! And I'm not talking size wise....

katiedid said...

Although I think living in a college dorm in the late '70's left me at a distinct disadvantage compared to this young man, I still remember riding my bicycle carrying a five foot rubber tree back to my little shared room to make it homier. Alas, the furniture was bolted to the walls.

He is going to go far!

katiedid said...

P.S. Book Signing for Orlando Diaz-Azcuy's new book at Gump's Thursday at 5:30!

tartanscot said...

katie,

YAY ! I'll see you there. should I hold a red rose in my teeth so that you're sure to see me ?

Paul Pincus said...
This comment has been removed by the author.
Paul Pincus said...

i'm officially obsessed! ... and in love ; )

Tickled Pink And Green said...

I completely LOVE this. Just when I think I may be overdoing it a bit, along comes this picture and reminds me minimalism is crap, no matter what my friends say. ;-) This guys seems more influenced by Ralph Lauren than Charlotte or Bunny.

I even ran out to Half Price Books to find the magazine (I want a real copy)..but no such luck. I'll go back until someone unloads it.

Related Posts with Thumbnails